14 februari...

...vilket innebär alla ♥ns dag. En fin dag att visa uppskattning för nära och kära. Det är en mysig dag, även om jag gillar tanken att uppskatta andra på andra random dagar när de kanske behöver det mer än andra.
Sen blev jag ju givetvis superlycklig när blombudet kom med en gigantisk bukett tulpaner och choklad från den finaste i mitt liv, Viktor ♥.
Jag trodde inte kärleken kunde drabba mig så hårt och så fort. Men jag tar tacksamt emot känslan av att älska en person igen (på det viset).
Sen är det viktigt att inte glömma bort andra betydelsefulla människor i sitt liv som sina närmaste kompisar och släkt. Vår släkt ska bli större i sommar. Lillasyster ska få barn, inte ett utan två. Givetvis tänker jag lite extra på dem, inte bara idag utan lite varje dag.
Jag kan vara rätt värdelös på att kanske visa uppskattning. Något jag kan tycka är svårt. Men ni finns där alla i mitt hjärta och betyder oerhört mycket för mig. Jag hoppas att ni vet det!
Så kärlek till alla i min närmsta omgivning och som har en speciell plats i mitt hjärta ♥
Finaste buketten av finaste killen! Han är duktig på att skämma bort mig, både med blommor och ord ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0