Marsväder...

Jag gillar alla årstider, men favoriten är trots allt, och till mångas förvåning vinter! men de första vårdagarna är också älskade av mig, när snön smälter bort och man ser den gråa beläggningen, även kallad asfalt, igen.
Efter våren kommer sommaren, jag gillar sommaren också, om jag får vara ledig och lata mig, eller när man går en sen kvällspromenad med hundarna och det är sådär lagom varmt ute och det luktar kallnad grill.
Sen är hösten i antågande med alla sina underbara oranga, röda, gula och bruna nyanser. Första frosten, klart och kallt väder.
Sist men inte minst, vintern, första snön som yr utanför...och när snön har lagt sig blir det tyst och alldeles lugnt...
Ja jag är lycklig för alla årstider och jag är lycklig över att jag lever där vi faktiskt har fyra väldigt olika årstider.

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0