ibland vill man vara någon annan....

I slutet på min utbildning pratade vi mycket om tonåringar och identitetskriser.
Jag tror att jag fortfarande lever i en identitetskris. Tittar jag in i min garderob så är det alla sorters kläder. Jag gillar det, att vara sådär lite kamelont-aktig, samtidigt som jag hade önskat att jag höll stenhårt på en stil...Men hade det varit skoj då? Fick komplimangen ute i höstas; " Du är inte som alla andra tjejer!" Och tacka gud för det, för som alla andra vill jag inte heller vara... Samtidigt vill jag vara allt på en gång...jag vill vara blond, jag vill vara rödhårig, jag vill vara svarthårig...Jag vill vara full av tatueringar a´la 50-tals/rockabilly donna, jag vill vara en mörk rocktjej, jag vill vara solbränd, fräknig och var smal med high heels och så vidare och så vidare...Denna identitetskris syns också i min lägenhet; sovrummet inrett åt indiska/marockanska hållet, vardagsrummet 50-60-tal och köket vitt....kind of....
Ja det var lite dravel såhär på förnatten...Dags att låta de blå vila lite...

Kommentarer
Postat av: Joel

Welcome to my world! Men jag har aldrig haft någon identitetskris, jag bara tar för mig av allt som är najs! :D Jag säger bara, bring it!

2011-04-08 @ 10:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0