Malmö och lite annat...

Vilken underbar helg jag och tjejerna hade i Malmö...En massa flams och trams hela helgen.
Vi började med brunch på Metro. Superbra brunch med massa gottigt! Vi fortsatte sen med shopping, stannade till på Lilla Torg och tog säsongens första öl i solen på en uteserving. Kan vara det bästa som finns! =)
Vi drog sedan hemåt till hotellet, som var ett mysigt och centralt sådant, dessutom billigt!
Efter att fyra tjejer hade duschat och gjort sig iordning så stack vi till restaurang Mosaik på Stortorget. En "tapas"-restaurang i tappningen att man valde rätter från länder runt Medelhavet. Ett tips är att gå dit och äta =) Kvällen avslutades på Etage...
På söndagen blev det bakisglass och bakisburgare och en träffa med finaste Fritjof! Underbart att träffa dig en runda!!
En väldigt lyckad helg med andra ord!
Idag var jag och Linda på en liten loppisrunda, ut till Lessebo och Hatterians Pinaler. Hon hade så mycket grejer och det är verkligen värt ett besök! En väska, en 50-talstidning och en bok fick följa med hem!
Jag vet också nu hur jag ska utforma min hall. Det blir lite ny färg, tapet och annat smått och gott! Ska nog ta en före-bild och en efterbild!

Ännu en gång, tjejer: TACK för en superhelg!!!♥
So long...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0